Zoals je in voorgaande nieuwsbrieven hebt kunnen lezen is het vanaf 7 januari niet meer mogelijk om in te loggen met een Digitaal Paspoort. Als je gebruik maakt van MeetingpointAdvies via een extranet, bijvoorbeeld van een serviceprovider of aanbieder, dan verandert er niets. In november hebben wij inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord geïntroduceerd. Op termijn gaan wij ook eHerkenning als inlogmethode toevoegen.
Veel adviseurs hebben inmiddels de overstap gemaakt naar inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord nog niet geactiveerd? In dit bericht lees je hoe dit werkt.
Om het gebruik van de inlogmethode ‘gebruikersnaam en wachtwoord’ te activeren, vragen wij je om een eenmalige aanvullende registratie uit te voeren. Bestaande gegevens en klantdossiers blijven uiteraard beschikbaar voor jouw kantoor.
- Ga naar: app.meetingpointadvies.nl. Kies voor de optie ‘Nieuw account aanmaken’.
- Doorloop de stappen die nodig zijn voor het aanmaken van een gebruikersnaam en wachtwoord. De volgende keer kun je kiezen voor inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
- Maak eventueel de keuze voor tweestapsverificatie.
- Vervang eventuele bookmarks of snelkoppelingen op het bureaublad voor de nieuwe url.
Meer informatie
Heb je vragen over deze nieuwe inlogmethode? Kijk dan naar de ‘how to’ op onze website of neem contact op met onze Service Desk.