Hoe kan ik mijn bedrijfslogo uploaden in Meetingpoint?
Meetingpoint biedt jou de mogelijkheid om jouw bedrijfslogo op te nemen in documenten die op Meetingpoint worden geprint. Deze documenten zijn:
Via onderstaande stappen laten wij jou zien hoe je dit kunt doen.
Klik op ‘instellingen’ of op het ‘tandwieltje’.
In het instellingenscherm kom je direct in het tabblad ‘Kantoorgegevens’. klik onder het kopje ‘Output’ (1) op ‘Browse’ (2) om jouw bedrijfslogo te selecteren uit een map waarin je deze hebt opgeslagen.
Vervolgens wordt het onderstaande scherm getoond, waarin je kunt zoeken naar je bedrijfslogo. Selecteer het logo (1) en klik op ‘Open’(2).
Let op: Je kunt een logo uploaden met een maximale afmeting van 240 pixels breed en 120 pixels hoog.
Middels onderstaande stappen kun je het formaat van je logo wijzigen in het programma Paint:
Je keert automatisch terug naar het instellingenscherm en je dient het logo alleen nog te uploaden. Klik hiervoor op ‘uploaden’.
Het logo zal vervolgens zichtbaar zijn. Klik onderaan de pagina op ‘opslaan’ om deze instellingen op te slaan.
Wanneer je de bovenstaande stappen hebt doorlopen is het uploaden van je bedrijfslogo voltooid en wordt het getoond in de eerder genoemde documenten.