veelgestelde vragen.

Op de website van MeetingpointAdvies kan je vaak je antwoorden vinden op onze productenpagina, in een van onze instructieblogs of tussen onze 'veelgestelde vragen'.

Hieronder tref je een overzicht van vragen die wij vaak terug zien komen en waar wij de antwoorden voor klaar hebben liggen. 

Mocht je vraag hier niet beantwoord worden kan je natuurlijk ook altijd even contact met ons opnemen!

Wordt je vraag hier niet beantwoord?

Onze Service Desk staat altijd klaar om je verder te helpen met je vragen.

0800 666 77 77

contact

Algemeen.

Je kan inloggen via www.mp4all.nl 
Het enige dat je nodig hebt is een digitaal paspoort wat aan te vragen is via ABZ.
Je kan hier een digitaal paspoort bij ABZ aanvragen. Wanneer je deze hebt ontvangen kan je je aanmelden op het MeetingpointAdvies platform.

Wanneer je beschikt over je (nieuwe) digitale paspoort en deze ge├»nstalleerd hebt op je computer ga je naar mp4all.nl. Vervolgens wordt er aangegeven dat u nog niet geautoriseerd bent voor het platform. 

Klik op 'hier' en laat je gegevens achter. Je wordt vervolgens binnen 5 werkdagen geautoriseerd. Mocht je hier toch nog vragen over hebben dan kan je het beste contact met onze Service Desk opnemen.

Jazeker. Het klantprofiel dat MeetingpointAdvies hanteert is gebaseerd op het Adfiz inventarisatiemodel en voldoet daarmee aan de eisen zoals die door de AFM en Adfiz zijn geformuleerd.
Bij instellingen, onder tabblad 'iAOV transacties' kunt u credits aanschaffen. U vult hier het aantal gewenste credits in en drukt vervolgens op de button 'bijkopen'. Wanneer u de gehele transactie heeft doorlopen zal uw kantoor voorzien zijn van de credits. Let op dat u transactie volledig afrondt!

Funtionaliteiten.

Nee, via MeetingpointAdvies is het ook mogelijk om zonder het klantprofiel een AOV vergelijking te maken. U gaat naar tabblad 'Vergelijken' op het extranet. Wanneer u hier kiest voor 'iAOV-Vergelijker' kunt u op basis van een gering aantal klantgegevens een snelle vergelijking maken op premie en voorwaarden. U kunt later nog voor kiezen om het klantprofiel toe te voegen aan de betreffende klant. Wilt u wel met het klantprofiel een vergelijking maken ga dan naar tabblad 'klantprofielen'.
Wanneer de klant het klantprofiel afrondt ontvangt de adviseur een notificatie e-mail op het e-mailadres van het digitale paspoort met daarin het PDF bestand. De betreffende klant ontvangt ook een e-mail met daarin het PDF bestand. In het PDF bestand staat het volledig ingevulde klantprofiel. Daarnaast kan de adviseur ook het volledig afgeronde klantprofiel uitprinten in het overzicht van alle aangemaakte klantprofielen in MeetingpointAdvies.
Wanneer de klant tijdens het invullen een vraag heeft aan de adviseur of deze wilt vrijgeven aan de adviseur dan kan de klant onderaan de pagina op de button 'hulp vragen' en vervolgens op 'verstuur naar adviseur' drukken. Het klantprofiel wordt dan verstuurd naar de adviseur en deze zal een notificatie e-mail ontvangen op het e-mailadres van het digitale paspoort.

Administratief.

Wanneer de adviseur werkt in het klantprofiel kunnen er 1 of meerdere vragen worden overgeslagen. Wanneer de klant het klantprofiel invult zijn er verplichte velden die ingevuld moeten worden voordat deze door kan naar de volgende pagina. Uiteindelijk zal het gehele klantprofiel ingevuld moeten worden. 

De aangemaakte klantprofielen blijven 4 jaar bestaan mits de status op 'definitief' staat. Dit houdt in dat het klantprofiel geaccordeerd moet zijn door de klant en dat de adviseur deze definitief moet hebben gemaakt. Dan is het klantprofiel volledig afgerond en blijft deze voor 4 jaar bestaan in MeetingpointAdvies. Let op; voor andere statussen gelden ook andere doorlooptijden.

Mocht u zijn gestopt met MeetingpointAdvies dan blijft het platform altijd toegankelijk voor u zolang u de beschikking houdt over uw digitale paspoort.

Alle opgeslagen offertes in MeetingpointAdvies worden na 60 dagen verwijderd. Wilt u deze bewaren, dan kunt u het beste deze als pdf opslaan in uw eigen CRM pakket.

Aangesloten maatschappijen.

Het is tijdens de aanvraag mogelijk de aanvangskorting naar eigen wens aan te passen (afhankelijk van de mogelijkheden die de betreffende maatschappij biedt).

Elke maatschappij heeft zijn eigen procedure voor de gezondheidsverklaring en/of medische keuring. Maar alle maatschappijen schakelen inzake de gezondheidsverklaring en eventuele medische keuring rechtstreeks met de eindklant. Dit wordt dus niet via MeetingpointAdvies geregeld.

Support.

Ja, in de iAOV-vergelijker kan er een standaard adviesrapport worden gegenereerd.

zit je vraag er niet tussen?

Wordt je vraag op deze pagina niet beantwoord of spreek je graag iemand via de telefoon? Geen probleem! 

Voor een persoonlijk advies over wat onze producten voor je kantoor kunnen betekenen, voor uitleg of toelichting over de werkbaarheid van ons platform of voor overige zaken neem je contact met onze Service Desk op.

0800 666 77 77

contact

onze partners.

partner-logos-new.png