Op de website van MeetingpointAdvies kan je vaak je antwoorden vinden op onze productenpagina, in een van onze instructieblogs of tussen onze 'veelgestelde vragen'.
Hieronder tref je een overzicht van vragen die wij vaak terug zien komen en waar wij de antwoorden voor klaar hebben liggen.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden kan je natuurlijk ook altijd even contact met ons opnemen!
Wanneer je beschikt over je (nieuwe) digitale paspoort en deze geïnstalleerd hebt op je computer ga je naar mp4all.nl. Vervolgens wordt er aangegeven dat u nog niet geautoriseerd bent voor het platform.
Klik op 'hier' en laat je gegevens achter. Je wordt vervolgens binnen 5 werkdagen geautoriseerd. Mocht je hier toch nog vragen over hebben dan kan je het beste contact met onze Service Desk opnemen.
Ja, je kan voordat je het klantprofiel verstuurd naar de klant gegevens invullen in het klantprofiel. Het voordeel hiervan is dat je alvast wat werk uit handen neemt van je klant als extra service en je laat zien dat je je klant kent. Het is ook mogelijk om het klantprofiel leeg te versturen naar je klant.
Voor videobellen maakt MeetingpointAdvies gebruik van de tool Jitsi Meet. Deze tool gebruikt hop-by-hop encryptie. Dit betekent dat alles wat er verstuurd wordt richting de server is versleuteld, vervolgens wordt ontgrendeld op de server, her-versleuteld en naar iedereen die het dient te ontvangen wordt verstuurd. De tool verzamelt geen adresboek, locatiegegevens, gespreksgegevens, gegevens over gesprekken en koppelt geen gegevens uit andere profielen.
De aangemaakte klantprofielen blijven 4 jaar bestaan mits de status op 'definitief' staat. Dit houdt in dat het klantprofiel geaccordeerd moet zijn door de klant en dat de adviseur deze definitief moet hebben gemaakt. Dan is het klantprofiel volledig afgerond en blijft deze voor 4 jaar bestaan in MeetingpointAdvies. Let op; voor andere statussen gelden ook andere doorlooptijden.
Mocht u zijn gestopt met MeetingpointAdvies dan blijft het platform altijd toegankelijk voor u zolang u de beschikking houdt over uw digitale paspoort.
Elke maatschappij heeft zijn eigen procedure voor de gezondheidsverklaring en/of medische keuring. Maar alle maatschappijen schakelen inzake de gezondheidsverklaring en eventuele medische keuring rechtstreeks met de eindklant. Dit wordt dus niet via MeetingpointAdvies geregeld.