Zoals je in voorgaande nieuwsbrieven hebt kunnen lezen is het vanaf 7 januari niet meer mogelijk om in te loggen met een Digitaal Paspoort. Als je gebruik maakt van MeetingpointAdvies via een extranet, bijvoorbeeld van een serviceprovider of aanbieder, dan verandert er niets. In november hebben wij inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord geïntroduceerd. Op termijn gaan wij ook eHerkenning als inlogmethode toevoegen.
Veel adviseurs hebben inmiddels de overstap gemaakt naar inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord nog niet geactiveerd? In dit bericht lees je hoe dit werkt.
Om het gebruik van de inlogmethode ‘gebruikersnaam en wachtwoord’ te activeren, vragen wij je om een eenmalige aanvullende registratie uit te voeren. Bestaande gegevens en klantdossiers blijven uiteraard beschikbaar voor jouw kantoor.
Meer informatie
Heb je vragen over deze nieuwe inlogmethode? Kijk dan naar de ‘how to’ op onze website of neem contact op met onze Service Desk.