over ons.

De voorganger van MeetingpointAdvies is opgericht in 2001 met als reden om het werkproces van financieel adviseurs te versoepelen. 

MeetingpointAdvies helpt financieel adviseurs en verzekeraars verzekeringsproducten te ontsluiten in de overtuiging dat hiermee gezamenlijke kostenreductie en effici├źntie wordt bereikt. Dit doen wij samen met ons eigen Meetingpointadvies team, een alsmaar groeiend aantal deelnemende verzekeraars en duizenden eindgebruikers. 

Om de processen tussen adviseurs, maatschappijen en administratiepakketten te vereenvoudigen werken wij tevens samen met verschillende organisaties zoals Aplaza, DAK, Melching en VKG. Dit in de veronderstelling dat je samen sterker staat.

De wensen en behoeften van de financieel adviseur staan bij ons altijd centraal waardoor MeetingpointAdvies een steeds completer platform wordt. 

    ons team.

team-member-picture.png
edon kosters.
Business Development Manager
team-member-picture.png
alexandra heerink.
Account Manager
team-member-picture.png
alex hilgevoord.
IT - consultant
team-member-picture.png
wessel heikens.
Marketeer
team-member-picture.png
wilfried van ettinger.
Customer Support
team-member-picture.png
marjolein van den heuvel.
Service Delivery Manager

hoe kunnen wij je van dienst zijn?

Heb je een vraag? Neem contact op met onze Service Desk!

Hieronder vind je een link naar onze support pagina. Hier tref je een overzicht van de meest gestelde vragen en een aantal ondersteunende artikelen.

Wordt je vraag op deze pagina niet beantwoord? Neem dan via de contact buttom direct contact op met onze Service Desk.

0800 666 77 77

meest gestelde vragen contact

onze partners.

partner-logos-new.png